donderdag 16 april 2015

Toepassingskaart 1: Aanleggen digitale themamap

Leerbehoeften en plannen 
In deze periode ga ik aan een aantal doelstellingen en actiepunten werken, om mijn omgang met diversiteit meer standaard te integreren in mijn handelen als leerkracht. Dit heb ik verwoord in de volgende leerdoelen:
   - Ik neem de tijdsteekproef af tijdens zelfstandig werken bij gekozen reguliere lessen en        - De uitkomst van de tijdsteekproef zet ik om in (geplande) handeling bij een volgende   
     lessituatie.
   - Aan het einde van deze periode ben ik in staat om in overleg met de leerling werkwijzen      om effectiever te werken te plannen.
   - Ik ben aan het einde van de periode in staat om het effect van deze werkwijzen te   
     meten d.m.v. de tijdsteekproef en gesprekken.
   - De uitkomst van deze meting kan ik in overleg met leerlingen inzetten voor de volgende 
     aanpak.

--> Het gaat er voor mij dan met name om dat ik de les doorgang kan laten krijgen terwijl ik 
      dit er ook bij pak.

Link stage en inhoud themabijeenkomst 
De volgende vragen zal ik steeds beantwoorden bij de inhoud van de themabijeenkomsten:
   - Hoe kijk ik terug op deze themabijeenkomst en de inhoud?
   - Wat heb ik geleerd?
   - Wat heb ik sinds collegejaar 2011-2012 (in mijn stage) met deze kennis gedaan? En wat      wil ik nog meer met deze kennis doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten